Aflasten LCC criterium (niet de individuele veldlopen)

Als gevolg van de onzekerheid, die gepaard gaat met de corona epidemie, heeft het LCC bestuur op 16 september beslist dat er in het seizoen 2020 – 2021 geen LCC criterium wordt georganiseerd.  De verschillende atletiek clubs, die deel uitmaken van het LCC, kunnen afhankelijk van de geldende maatregelen op het moment van hun wedstrijd, op eigen beslissing bepalen om hun veldloop te laten doorgaan of niet.  Deelname noch uitslag in één van deze wedstrijden is van belang voor een rangschikking in het LCC criterium.

Uiteraard zullen tijden de wedstrijden beperkende maatregelen gelden.  Raadpleeg regelmatig de websites van de deelnemende clubs voor de laatste informatie. We roepen op om, in ieders belang, de opgelegde voorschriften en richtlijnen strikt op te volgen.  Dit moet ons in staat stellen om samen met jullie er in 2021 – 2022 een schitterend 30 jarig LCC jubileum van te maken.

Ter herinnering een overzicht van de geplande wedstrijden

\"\"