Kledij

Vanaf dit jaar zullen we 2 kledinglijnen aanbieden: de gekende Bioracer-kledij en een goedkoper alternatief via Errea.

• Kies bovenaan de pagina de leverancier waarvan je kledij wenst te bestellen.
  • Bestel en betaal via de webshop (Log in met je account voor Bioracer). Indien je nog geen account hebt moet je er één aanmaken.)
  • Uw pakket wordt geleverd in de club. Wij brengen u op de hoogte wanneer u dit kan komen afhalen.
  • Bioracer: Uiterste besteldatum is zondag 11 december 2022, levertermijn is ongeveer 6 à 8 weken.
  • Errea: Hier kan je het hele jaar door bestellen, de levertermijn bedraagt ongeveer 2 weken.

Wij voorzien enkele pasmoment waarop er de mogelijkheid is om de gewenste modellen te passen en zo de juiste maat te kunnen bestellen. Deze pasmomenten gaan door  tijdens de trainingen op woensdag en vrijdag (18u-20u) van 30 november tem 9 december 2022.

2de HANDSKLEDIJ

Via onze facebookpagina voor leden (https://www.facebook.com/groups/acgenkleden/) kan je zelf 2de handskledij & schoenen verkopen aan andere leden in de club.