Welkom

Je wil je (her)aansluiten bij onze vereniging en wij kijken ernaar uit om samen te werken met jou.

Atletiekclub Genk is een club, waar op een gezonde en ontspannende manier aan atletiek wordt gedaan. Atletiek is een complete sport met een lage instapdrempel, vrij goedkoop en meestal ben je actief in de gezonde buitenlucht bezig.

Met deze pagina\’s willen wij jou, als lid, in het kort informeren over onze vereniging. Je vindt hier nuttige informatie omtrent de trainingen, wedstrijden, wat jullie van ons kunnen verwachten en onze verwachtingen naar jullie toe.

Indien er vragen zijn op sportief gebied kunnen jullie in eerste instantie bij jullie trainer en de sportief coördinator terecht. Verdere vragen kunnen op ieder ogenblik gesteld worden aan het bestuur, bij problemen staan wij steeds open om in dialoog te gaan en zoeken we samen naar een constructieve oplossing. Voorstellen, suggesties,… zijn eveneens welkom.

Voor een zo volledig mogelijke overzicht omtrent het reilen en zeilen binnen onze club verwijzen we naar onze website www.atletiekclub-genk.be en onze facebookpagina: koninklijke atletiekclub genk (voor leden).

BELANGRIJK: lees ook het Huishoudelijke reglement A.C.-Genk