Verslag veldloop Bree – lange afstandsgroep

\"\"

Bij de Cadetten dames zagen we Zenja Vanden Bossche. Zenja liep een hele mooie wedstrijd en was steeds vooraan in de wedstrijd te vinden. Op 300 meter, net voor de afdaling, plaatste zijn een versnelling, waarbij geen enkele concurrente kon volgen. Zo behaalde zij de 1ste plaats bij de Cadetten dames, en dit als 1e-jaars Cadette. ????

Hierna was de beurt aan Ethyl de Cock en Anne Schreurs, respectievelijk bij de Junioren en Senioren dames. Ethyl liep een heel mooie opbouwende wedstrijd waarbij zij een mooie 4de plaats behaalde. Anne had een mindere dag, maar kon toch na een mooie plaats 2de lopen.

Bij de Senioren heren stond Wouter Simons aan de start. Wouter liep een mooie wedstrijd en eindigde hier op een verdienstelijke 5de plaats. Na heel wat blessureleed streeft hij terug richting zijn beste vorm. Tot slot stond Jan Verstrepen aan de start bij de Masters +35. Jan, 1 van de mannelijke hazen voor de groep van Richard, liep na een 18de plaats.