Atleten verdeeld over het volledige land

\"\"

Zondag 16 februari waren er op 3 locaties atleten van de trainingsgroep van Richard actief. Op de Midwinterjogging in Kiewit hervatte Paimana Ahmadi en Tom Molderez na heel wat blessureleed de competitie. Paimana behaalde een mooie 6de plaats en Tom liep na de 4de plaats op de 5 km. Op de 10 km liep ten slotte Jan Verstrepen na de 51ste plaats.

\"\"

Op de veldloop in Lommel behaalde Zenja Vanden Bossche haar 2de overwinning bij de Cadetten dames na een zeer sterkte wedstrijd. Bij de Cadetten heren liepen Robbe Putzeys en Lennert Mentens na respectievelijk een 11de en 22ste plaats. Bij de Junioren dames moest Ethyl de Cock spijtig genoeg de strijd staken door een lichte blessure. Tot slot behaalde Wouter Simons een 8ste plaats bij de Senioren mannen in een zeer sterk deelnemersveld.

In Gent was Anne Schreurs actief op het BK indoor (1500m). Ze startte in een zeer sterk (internationaal) deelnemersveld. Spijtig genoeg geraakte ze ingesloten bij de start. Hierdoor kon ze jammer genoeg geen aanspraak maken op een podiumplaats. Toch finishte ze op een mooie 5de plaats.