Interclub Cad/Sch.

Op zaterdag 30 april ll. streden de cadetten en scholieren jongens en meisjes van Genk voor het eerst samen in de nieuwe interclubformule. Zij traden aan in de 2e landelijkse afdeling A in Vilvoorde. Iedereen tekende present en het werd een heel aangename sportdag. Onze jonge atleten gaven het beste van zichzelf. Iedereen supporterde voor elkaar en ook de trainers en supporters lieten zich niet onbetuigd. We behaalden een 8ste plaats in het algemeen klassement. Driemaal behaalden we een proefoverwinning, nl. De Paepe Emma, 1500m Cad V, Berghs Rune, kogel Cad V, Hendrickx Nore, hoog Cad V. Viermaal werden we tweede met Putzeys Robbe, 400m Sch M, Boonen Niene, discus Cad V en Reyskens Jolien speer en kogel, Sch V. Een derde plaats was er weggelegd voor Cant Joran, 800m Sch M en Profeta Simon, ver Sch M. We behaalden ook nog tal van dichte ereplaatsen zoals 4x 4e en 9x 5e pl. Zo dikte ons puntentotaal lekker aan. Op een rustige manier handhaafden we ons in de buik van het klassement. We danken alle atleten, trainers en supporters voor hun motivatie, inzet en enthousiasme de hele dag.