B.K.-Cadetten & Scholieren

Tijdens het weekend van 10 & 11 september gingen de Belgische kampioenschappen voor cadetten en scholieren door in Lebbeke.

Acht Genkse atleten werden geselecteerd voor dit kampioenschap. Er was terechte medaillehoop in onze club met twee nationale lijstaanvoerders en twee tweede plaatsen over de verschillende proeven in onze rangen. Onze hoop werd bewaarheid. Cadette Emma De Paepe verlengde haar Belgische titel van vorig seizoen op de 800m na een uiterst spannende en hard bevochten wedstrijd. Twee zilveren medailles waren er weggelegd voor cadette Lauren Petroci-Coninx op de 100m en 200m. Beide resultaten waren ook goed voor een verbetering van de clubrecords. Ook zilver werd er behaald door scholiere Jolien Reyskens in het speerwerpen.

Verdere prestaties werden er geleverd door :

• Niene Boonen, Cad V – 8e pl discuswerpen 28m93 Clubrecord
  • Nore Hendrickx, Cad V – 11e pl. hoogspringen
  • Michaïl Arduwie, Sch M – 13e pl. 3000m
  • Robbe Puzeys, Sch M – 15e pl. 800m
  • Joran Cant, Sch M – 23e pl. 400m
Emma De Paepe 800m
Jolien Reyskens speerwerpen
Lauren Petroci-Coninx
Fier op onze geel-zwarte kleuren