Gezellig samen zijn tijdens de Zomerdrink 2022

18/09/2022 – Afgelopen vrijdag viel er heel wat te beleven op en rond onze atletiekpiste. Na twee jaar van afwezigheid kon onze Zomerdrink terug worden georganiseerd.

Gezellig samen een hapje eten en drinken terwijl de kinderen aan het trainen en daarna aan het ravotten zijn. Dat is al jaren het concept van onze Zomerdrink en dit jaar was dat niet anders.

Onze trainers zorgden voor eten, drank en de inkleding. Dit jaar was er voor het eerst zelfs een springkasteel, verzorgd door Het Feestatelier.

Samen met de Zomerdrink werden de ouders van de 2e jaars miniemen uitgenodigd voor een infosessie over de bovenbouw én was er een huldiging voor het Bijtjescriterium van de benjamins.

Wij danken al de aanwezige ouders voor hun aanwezigheid en steun. De trainers en vrijwilligers voor hun inzet!