Foto: Dennis Cornelis

Lauren en Emma vertegenwoordigen België op internationale atletiekevenementen

Onze atletiekclub is verheugd en vol trots om twee atleten te hebben die ons land en Vlaanderen zullen vertegenwoordigen op internationale atletiekevenementen.

Lauren Petroci-Coninx zal officieel België vertegenwoordigen op het European Youth Olympic Festival (EYOF) van 24-29 juli in Maribor, Slovenië. Lauren is geselecteerd voor de 200 meter. We willen Lauren en haar entourage alvast veel succes toewensen.

Daarnaast zal scholiere Emma De Paepe Vlaanderen vertegenwoordigen op de Fisecspelen in Duinkerke, Frankrijk, van 10 tot 16 juli. Emma zal deelnemen aan verschillende disciplines, waaronder de 400 meter, 100 meter horden, hoogspringen en de 4×100 meter estafette. We willen Emma veel succes en geluk toewensen tijdens haar deelname aan deze spelen.

Beide atletes verdienen onze steun en aanmoediging terwijl ze hun vaardigheden en talenten op het internationale toneel laten zien. We zijn trots op hun prestaties en hopen dat ze hun doelen bereiken tijdens deze wedstrijden. Wij duimen alvast vanuit België!